Pytania i odpowiedzi

 

1. Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
Standardowo zamówienia wysyłane są do 3 dni roboczych
. W większości przypadków następuje to jednak kolejnego dnia roboczego.

2. Jak sprawdzić etap mojego zamówienia?
Zachęcamy do logowania podczas składania zamówienia. Wtedy w panelu klienta będzie widoczny bieżący status zamówienia. Można wygodnie zalogować się poprzez konto Google lub Facebook.

Dodatkowo na każdym etapie przetwarzania zamówienia wysyłamy automatyczne powiadomienia. Ma to miejsce w przypadku potwierdzenia założenia zamówienia, zaksięgowania wpłaty, utworzenia listu przewozowego oraz nadania paczki.

3. Co jeśli zamówione ubrania na mnie nie leżą?
Możesz bez problemu wymienić rozmiar. Wtedy odsyłamy do Ciebie nowy na nasz koszt lub po prostu dokonać zwrotu. Na zgłoszenie chęci zwrotu masz 14 dni od momentu otrzymania paczki. Możesz tego dokonać wysyłając informację o odstąpieniu od zakupu na nasz adres: kontakt@suenos.pl

4. Nie otrzymałam potwierdzenia zamówienia
Wszystkie wiadomości z naszego sklepu wysyłane są automatycznie, więc jeśli nie otrzymałaś wiadomości sprawdź folder spamu na swojej skrzynce mailowej. Jeśli nie znalazłaś tam wiadomości to najprawdopodobniej w adresie mailowym wkradła się literówka. Zdarza się :) W takiej sytuacji napisz do nas podając swoje dane i numer zamówienia jeśli je pamiętasz byśmy mogli wprowadzić poprawny adres mailowy do systemu. 

5. Nie dostałam paragonu w paczce.
Do zamówień wystawiamy automatycznie faktury, które wysyłamy na adres mailowy, który podałaś podczas składania zamówienia.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl