1. Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane? Standardowo zamówienia wysyłane są do 3 dni roboczych. W większości przypadków następuje to jednak kolejnego dnia roboczego.
2. Jak sprawdzić etap mojego zamówienia? Zachęcamy do logowania podczas składania zamówienia. Wtedy w panelu klienta będzie widoczny bieżący status zamówienia. Można wygodnie zalogować się poprzez konto Google lub Facebook.
Dodatkowo na każdym etapie przetwarzania zamówienia wysyłamy automatyczne powiadomienia. Ma to miejsce w przypadku potwierdzenia założenia zamówienia, zaksięgowania wpłaty, utworzenia listu przewozowego oraz nadania paczki.
3. Co jeśli zamówione ubrania na mnie nie leżą? Możesz bez problemu wymienić rozmiar. Wtedy odsyłamy do Ciebie nowy na nasz koszt lub po prostu dokonać zwrotu. Na zgłoszenie chęci zwrotu masz 14 dni od momentu otrzymania paczki. Możesz tego dokonać wysyłając informację o odstąpieniu od zakupu na nasz adres: kontakt@suenos.pl
4. Nie otrzymałam potwierdzenia zamówienia Wszystkie wiadomości z naszego sklepu wysyłane są automatycznie, więc jeśli nie otrzymałaś wiadomości sprawdź folder spamu na swojej skrzynce mailowej. Jeśli nie znalazłaś tam wiadomości to najprawdopodobniej w adresie mailowym wkradła się literówka. Zdarza się :) W takiej sytuacji napisz do nas podając swoje dane i numer zamówienia jeśli je pamiętasz byśmy mogli wprowadzić poprawny adres mailowy do systemu.
5. Nie dostałam paragonu w paczce. Do zamówień wystawiamy automatycznie faktury, które wysyłamy na adres mailowy, który podałaś podczas składania zamówienia.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.